ترفند های مخفی اینستاگرام
نوشته شده توسط : امیر

ترفند های مخفی اینستاگرام

بعید است شما بکی از فعالان در فضای مجازی و کار بران شبکه های اجتماعی باشید و نام اینستاگرام برای شما آشنا نباشد در این مقاله به بررسی برخی از ترفند های مخفی اینستاگرام می پردازیم با ما همراه باشید.

 

با خبر شدن از پست گذاشتن افراد مورد علاقه :

در برخی موارد برای اینکه میزان افرادی که شما دنبال می کنید زیاد هستند گاهی اوقات متوجه پست گذاشتن افراد مورد علاقه تان نمی شوید برای حل این مشکل کافی است به صفحه فرد مورد نظرتون شوید و بروی سه نقطه بالای صفحه سمت راست کلیک کنید و روی گزینه Turn on Post Notification کلیک کنید.

 

مشاهده تمامی پست های که لایک کردید :

گاهی اوقات به دنبال این هستید که پست هایی که لایک کردید را مشاهده کنید برای این امر باید به پروفایل خود مراجعه کنید و بروی گزینه options کلیک کنید این گزینه را در آیفون و آی پد با نماد چرخ دنده مشاهده می کنید و در اندروید با نماد سه نقطه پس از اینکه گزینه options انتخاب کردید بروی گزینه Posts you’ve Liked کلیک کنید. به این طریق می توانید تمامی پست هاییکه لایک کردید را ملاحظه کنید.

 

جمع آوری پست های ذخیره شده :

یکی دیگر از قابلیت اینستاگرام این است که می توانید پست هاییکه مورد علاقه شما بوده است را ذخیره کنید و در قالب گلچین پست هایی که مورد علاقه شما است را ذخیره لازمه این کار این است که وارد پروفایل خود شوید و بروی آیکون بوک مارک که در سمت راست قرار گرفته است کلیک کنید تب Collections را انتخاب کرده و بروی گزینه Create Collection کلیک کنید در نهایت گزینه done را انتخاب کرده و عکس های مورد علاقه خود را که بصورت گلچین ایجاد کرده اید را اضافه کنید. برای اضافه کردن عکس‌ها به گلچین‌هایی که ایجاد کرده‌اید نیز باید گلچین مورد نظر را انتخاب کرده و گزینه Add to Collection را انتخاب کنید. از این طریق می‌توانید تمامی عکس‌های ذخیره شده را اضافه کنید.

 

برای استفاده از خدمات اینستاگرام زیفا کلیک نمایید.

 

مشاهده پست هایی که توسط فالور های شما لایک شده است :

برای این کار لازم است که تا بروی آیکون قلب که در پایین صفحه نمایش قرار گرفته است را انتخاب کنید اولین چیزی که مشاهده می کنید فهرستی از لایک ها و کامنت هایی که عکس های شما دریافت کرده است مشاهده می کنید در این قسمت بخش following را انتخالب کنید تا به راحتی از فعالیت هایی که دوستان شما داشته اند با خبر شوید.

 

پاک کردن تاریخچه جستجو اینستاگرام :

برای این امر به پروفایل شخصی خود مراجعه کنید و گزینه options را انتخاب کنید در این مرحله به قسمت پایین گزینه clear search history را انتخاب کرده و عبارت Yes, I’m Sure را برای تایید پاک شدن عبارت های جستجو شده در اینستاگرام انتخاب کنید.

 

تغییر چیدمان فیلتر ها :

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که زیاد به اینستاگرام سر می‌زنند به احتمال زیاد فیلترهای مورد علاقه‌ خود را می‌شناسید، از طرف دیگر بعضی از فیلترها نیز اصلاً به کار شما نمی‌آیند. برای ساده‌تر کردن فرآیند ویرایش عکس‌ها می‌توانید چیدمان فیلترها را تغییر داده و فیلترهای غیرضروری را مخفی کنید. برای این کار باید پست گذاری جدید انجام دهید و شروع به ویرایش آن کنید سپس وقتی به سمت فیلتر ها وارد شدید به سمت راست حرکت کرده و گزینه manage را انتخاب کنید برای تغییر چیدمان فیلتر ها بروی سه خط خاکستری که در سمت چپ فیلتر ها وجود دارد فیلتر مورد نظر خود را با بالا و پایین کردن طوری تنظیم کنید که مورد نظر خودتان قرار گیرد برای پنهان کردن فیلتر خود کافیست تا چک مارک سمت راست فیلتر را غیر فعال کنید.

 

ویرایش عکس ها از طریق اینستاگرام :

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بر اساس عکس و تصویر است و در نتیجه ابزار و فیلترهای خوبی را برای ویرایش عکس‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به این ترتیب می‌توانید گوشی را در حالت استفاده در هواپیما قرار داده و تصویر مورد نظر را به شیوه دلخواه ویرایش کنید. در این حالت گزینه save orginal photo حتما فعال باشد.

 

ارسال تصاویر:

در اینستاگرام این قابلیت وجود دارد که می توانید پست های مورد علاقه خودتون رو برای دوستان خود ارسال کنید برای این امر باید ابتدا عکس را آپلود کرده و سپس آن‌ را ویرایش کنید. زمانی که وارد صفحه Share شدید، بر روی قسمتی که به صورت خودکار با عبارت New Post نمایان شده است ضرب انگشت کنید و قسمت Direct Message را انتخاب نمایید. این فرآیند به شما اجازه می‌دهد تا عکس مورد نظر را به فرد یا افراد به صورت دایرکت ارسال کنید.

منبع : https://zefa.ir/secret-instagram-tricks/





:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: